Summa sidvisningar

tisdag 20 maj 2014

Trädgården i maj

Mitt Smultronställe, underbart att sitta och fika och läsa.


Väggen/dörren har jag fått från min kompis föräldrarhem och renoverad själv "återbruk"

Tackar min goa granne Malte för de vackra vita Löjtnanshjärtan.

Snart blommar Clematisen och det är inte lite blommor som väntar!


I år har vi fått upp en rosbåge till New Dawn Rosen.

Rosa Pioner i knopp

"Fikaställe" på min baksida

Ser lite trist ut men blir bättre när Hostan gånga 4 växer till sig. 3 olika Rosor och framför en liten Ormhassel.


I "Lådan" potatis som ni ser på fin växt. till vänster har jag Morot och Rödbetor.

Hej Sus, sa grannen, här har du ett rabarberblad, gör ett fågelbad till mig är du snäll, och det fick jag ju göra då eftersom vi har världens goaste grannar

I år får vi jättemånga vindruvor


Vindruvsplantan får knappt plats i växthuset, det blir till att trampa vin i år!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar